سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده کابلی آبدوس

شرکت آبدوس مرکز تخصصی طراحی و اجرای انواع نرده کابلی و پله کابلی و نرده سیم بکسلی

نمای کامپوزیت

ترکیب و ساخت پانل نمای کامپوزیت آلومینیوم

پانل کامپوزیت از دو ورق آلومینیوم و یک هسته پایه ترموپلاستیک داخلی تشکیل شده است که می تواند شارژ معدنی را در خود نگه دارد. این به خصوص برای نماهای تهویه دار ساخت و ساز جدید و همچنین برای بازسازی طراحی شده است. استاندارد ساخت آن از یک ورق خارجی آلیاژ 5005 آلومینیوم و یک ورق داخلی 3105 تشکیل شده است. بسته به بار معدنی هسته آن به سه گروه تقسیم می شود (از 0? تا بیش از 90?) ، می تواند غیر قابل احتراق یا نسوز باشد و در بعضی موارد (مطابق با UNE 13501-1: 2007) به عنوان A2 طبقه بندی شود -s1 ، d0 و B-s1 ، d0. پانل کامپوزیت توسط یک فرآیند لمینیت مداوم تولید می شود ، که در آن یک ورق از ماده تشکیل دهنده هسته خارج می شود و بین دو ورق آلومینیوم که بصورت همزمان باز نمی شوند فشرده می شود. در آخر ، صافی مواد فشرده و کامل شده و از یک فیلم محافظ استفاده می شود.
از جمله موارد معمول آن ، و به نظر باورنکردنی است ، ساخت آینه (به لطف ویژگی های نوری آن) ، ظروف و قوطی ها یا البته به عنوان فویل آلومینیوم برای مصارف خانگی. این استاندارد چندین استاندارد آلیاژ دارد که متناسب با بخشهای متنوعی از صنعت خودرو ، تلفن یا ساخت و ساز است. آلومینیوم را می توان به راحتی با مواد دیگر ترکیب کرد و مواد جدیدی مانند موارد استفاده شده در موی سر یا صفحه کامپوزیت را تولید کرد.

موارد استفاده از پانل نمای کامپوزیت آلومینیوم

همانطور که قبلاً به شما گفتم ، متداول ترین کاربرد آن در نماهای تهویه دار است ، نوعی سیستم پوشش در چندین لایه که به لطف رفتار حرارتی نمای ، از نظر کارآیی در حل عایق بندی ساختمان برجسته است. جالب ترین نکته در مورد نمای تهویه شده این است که باعث ایجاد اثر دودکش بین لایه های آن می شود. این دودکش یک تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند ، درجه حرارت پایداری را حفظ می کند که در مقایسه با سیستم های معمولی تر ، بازده انرژی بیشتری دارد. بنابراین ، در طول تابستان ، گرما تخلیه می شود و هوای در گردش تجدید می شود. در زمستان ، با حفظ گرما ، گردش هوا کند می شود.

محصولی همه کاره ، قابل بازیافت و نصب سریع از زمانی که پانل کامپوزیت آلومینیوم سفر خود را در بخش ساخت و ساز آغاز کرد ، مشخصات آن بهبود می یابد تا جایی که به یک محصول کاملاً قابل اصلاح تبدیل می شود ، که اشکال مختلف مونتاژ ، رنگ ها ، تغییر شکل و کاربردها را پذیرفته است. به عنوان نمونه ای از کاربرد پذیری عالی آن ، می توانیم آن را هم در کارهای جزئی و هم در فضای داخلی ، همراه با مواد دیگر برای پوشش مناطق خاصی از نما یا به عنوان عنصر اصلی در تغییرات پیچیده ، پیدا کنیم. از جمله خواص آن:

پایداری ابعادی بالا
به عنوان یک ماده ، صفحه کامپوزیت تغییر شکل در ابعاد خود را نشان نمی دهد ، به این معنی که ماده بدون از دست دادن خصوصیات خود در هر اندازه که باشد پایدار می ماند
بسیاری از پایان
طیف گسترده ای از اتمام که پانل کامپوزیت اجازه می دهد تا از قابلیت انعطاف پذیری زیبایی برخوردار باشد. از نوع جامد تا تکمیل شده از نوع آینه ای یا چوبی ، صفحه کامپوزیت را می توان تقریباً برای هر نوع پروژه سازگار کرد.
مقاوم در برابر ضربه
مطالعات اخیر دوام آلومینیوم در نمای ساختمان را به دلیل عمر طولانی و مقاومت در برابر سایش و خوردگی تأیید می کند. مواد اصلی و ورق های پوشش پانل کامپوزیت آلومینیوم را می توان بازیافت و دوباره استفاده کرد. آلومینیوم به دلیل ویژگی های آن می تواند به طور نامحدود بازیافت شود.
مونتاژ سریع و آسان
سیستم های حلق آویز مونتاژ پانل های کامپوزیت آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که مونتاژ آنها در نما را به روشی سریع و آسان تسهیل می کند. به همین ترتیب ، در صورت آسیب دیدن یک کاست ، به راحتی قابل تعویض است. تراکم کم آلومینیوم ، آن را به ماده ای ایده آل برای سیستم های زیرسازی در نمای تهویه شده تبدیل می کند